DOWNLOAD MUSIC: Mavins – Looku Looku ft Don Jazzy, Tiwa Savage, Dr Sid, D’prince, Di’ja, Reekado Banks, Korede Bello



looku looku Mavins Naijaurban 600x600 MUSIC:  Mavins – Looku Looku ft Don Jazzy, Tiwa Savage, Dr Sid, D’prince, Di’ja, Reekado Banks, Korede Bello

Here’s a new cool joint from “The Mavins” (Don Jazzy, Tiwa Savage, Dr Sid, D’prince, Di’ja, Reekado Banks, Korede Bello) titled “Looku Looku”
This joint is a Galala affair and everyone is loving it already.





DOWNLOAD MUSIC: Mavins – Looku Looku ft Don Jazzy, Tiwa Savage, Dr Sid, D’prince, Di’ja, Reekado Banks, Korede Bello DOWNLOAD MUSIC: Mavins – Looku Looku ft Don Jazzy, Tiwa Savage, Dr Sid, D’prince, Di’ja, Reekado Banks, Korede Bello Reviewed by Unknown on Wednesday, November 05, 2014 Rating: 5

No comments:

Gallery

Powered by Blogger.